avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 712 soluții astăzi
Forum Activitate mirela48

Activitate mirela48

Răspuns la discuția cumul functii
eu lucrez ca si operator date la o unitate dar in acelasi timp am si centrala telefonica pe care lucrez in birou.
se poate numi cumul de functii?
de asemenea va rog sa imi spuneti daca salariatii de la o unitate bugetara au drepul la spor fidelitate, spor calculator.
va multumesc foarte mult.
Răspuns la discuția pensionarea mea
Buna ziua,
As dori sa imi spuneti, daca am lucrat la o Statiune de Cercetari viticole din Romania, incadrata la Laboratorul de Agrochimie, timp de 25 de ani, sunt in drept sa primesc adeverinta de grupa a II.
Pe cartea de munca sunt incadrata ca muncitor in laborator, ca operator chimist si o alta perioada de timp sunt incadrata ca viticultor.
va multumesc foarte mult.
Răspuns la discuția pensionarea mea
elis a scris:

mirela48 a scris:

buna ziua,
vreau sa intreb si eu ceva referitor la grupa 1 de munca.
mama mea a lucrat in grupa 1 de munca la statia cfr coslariu, jud alba, in functia de acar si s-a pensionat in anul 1997, 1 iunie.
doresc sa va intreb daca mai are nevoie de adeverinta care sa ateste ca a lucrat in grupa 1 de munca din moment ce este trecut in cartea de munca?
va multumesc f. mult.
cu stima mirela


In conformitate cu prevederile Decretului nr. 92/16.04.1976 privind carnetul de munca si ale Ordinului M.M. nr. 136/29.07.1976 pentru aprobarea metodologiei de intocmire, completare, pastrare si evidenta a carnetului de munca, inregistrarea in carnetul de munca a activitatilor desfasurate in grupele I sau a II-a de munca era obligatorie.