Buna ziua, conform cadruluI legal indicat in link-ul transmis de dvs., la Articolul 47 este specificat clar: "Dupa efectuarea instructajelor este obligatorie completarea fiselor individuale de instructaj, inscrisul efectuandu-se cu pasta sau cu cerneala", iar Articolul 48 prevede "Dupa completare, fisa individuala de instructaj in domeniul situatiilor de urgenta se semneaza de persoana instruita si de catre persoanele care au efectuat si au verificat instructajul", nementionandu-se posibilitea semnaturii electronice.
Mai mult decat atat, avem 2 adrese oficiale de răspuns din partea ISU, ambele confirmand ca semnarea fiselor SU in format electronic nu este acceptata.
Prin urmare, aveti un raspuns concret cu privire la semnarea digitala a fiselor de instruire in domeniul situatiilor de urgenta? Cum pot anumite platforme (precum SSM.RO) sa permita salariatilor instruirea online si semnarea electronica a fiselor SU?
Buna ziua, am o intrebare legata de SSM si PSI: conform legislatiei in vigoare, angajatorul poate implementa semnatura electronica pentru intregul proces de instruire, inclusiv pentru fisele SSM/PSI? Multumesc anticipat pentru raspuns. Cele bune!