avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 909 soluții astăzi
Forum Activitate Sandel223

Activitate Sandel223

Szekely Barna a scris:

Vi s-ar adus o grămadă de argumente. Dar pe toate le refuzați. Succes la debranșare, asta daca nu ajungeți la executare.


Fiți amabil.... unde și când am solicitat argumente? Argumente pro sau contra deciziilor personale de a încheia sau nu contracte cu societăți comerciale?

Eu vorbesc despre o societate comercială care are pretenții bănești din partea unei persoane fizice care nu a solicitat ori consimțit prestarea vreunui serviciu din partea respectivei societăți comerciale.
Ba mai mult, am fost cât se poate de explicit, și prin adrese înmânate respectivei că nu doresc nici un fel de relații cu aceasta.
Și peste toate astea, nu am consimțit nicicând ca respectiva societate comercială să proceseze date cu caracter personal ce mă privesc.


popdan a scris:

Dar este doar apă sau și canalizare? Unde vărsati apa după ce vă spălați cu apă de ploaie sau apă minerală

în localitate nu există canalizare.
Alexandru Surcel a scris:

Nu e chiar așa. Igiena dumneavoastră și a locuinței este relevantă social, pentru că, pe lângă disconfortul creat de miros și de aspect, puteți deveni o sursă de infecții.

Deci, să înțeleg, conform legii (...) am obligația de a încheia contract cu S.C. în vederea întreținerii igenei personale. Igienă reglementată prin... oug sau hg?
Divagăm?
Alexandru Surcel a scris:

Pentru spălat nu vă trebuie?

Tocmai am precizat mai sus dar iar necesitățile ori dorințele mele nu fac obiectul pricinii.
Atât timp cât nu înfăptuiesc infracțiunea de furt și nu doresc serviciile respectivei S.C., dacă îmi spăl hainele sau pe subsemnatul cu apă minerală carbogazoasă "izvorul minunilor" nu privește decât pe subsemnatul.
Inclusiv ca unic proprietar al imobilului. Asta ca să excludem ideile ca încălcarea drepturilor unor terți.


popdan a scris:

De curiozitate, dacă vă debranșează, de unde veți mai lua apă?

De la Dorna, La Fantana (societatea comercială), Borsec, direct din cer când plouă, dar astea îs pe lângă subiectul discuției. :)
Păi asta e că de peste un an, aproape doi, tot solicit firmei debranșarea. Verbal, în scris, cu nume, prenume, adresă și semnătură, pe email, pe hârtie A4 semnată olograf și expediat cu confirmare de primire, telefonic și nimic...
Astăzi mi-a închis telefonul în față zicând că o sună altcineva... apel telefonic unde am fost înștiințat de la început că această convorbire este înregistrată...
Salutare!
O societate comercială mi-a transmis o factură și ulterior, o somație de plată fără ca între noi să fi existat vreodată o relație contractuală ori eu să fi solicitat prestarea de sevicii din partea respectivei societăți.
Desigur, le-am trimis o adresă, imediat după primirea facturii, în care am cerut clarificări și încetarea acestor solicitări, pe adresa de email și pe adresa fizică, cu confirmare de primire. Confirmare recepționată.
Evident, aceasta a fost ignorată și am primit o somație de plată la ~6luni de la acea factură.
Am reușit după mai multe încercări să contactez telefonic, angajați ai acestei companii, care mi-au răspuns că ei nu știu, nu cunosc, nu știu de adresa trimisă de mine, să mai trimit odată și să le las numărul meu de telefon.
Iarăși, evident, nu au revenit.

în fapt, societatea asta este o companie de apă care a primit/cumpărat, nu știu, o rețea de apă administrată în prealabil de UAT.
Contractul cu UAT-ul nu prezuma sau preconiza schimbarea termenilor și condițiilor contractuale cu acceptul implicit.

Din legile pe care le știu, un contract încetează de drept în momentul în care este modificat fără acordul părților.

În lipsa unui contract, societatea respectivă pretinde în continuare prejudicii din partea mea și a ignorat solicitările scrise și verbale înaintate de mine de debranșare și de încetare.
Mai menționez faptul că eu nu am încercat să beneficiez ilegitim de serviciile noului proprietar/administrator al respectivei rețele de apă și m-am auto-debranșat prin închiderea robinetului aflat pe proprietatea privată și am specificat acest lucru și în adresa transmisă către acel furnizor, în momentul în care am aflat de schimbare.

Și ca ultime mențiuni, în relația contractuală cu UAT-ul nu a existat niciodată contorizare cu apometre, serviciul fiind taxat anual, serviciul era util dar nu esențial.

Sfaturi?