Am luat un produs de la o farmacie. Și am constatat când l am desfăcut ca e gol. Efectiv e folosit, e plin de fire de păr.
Am mers după câteva ore înapoi pentru că am mai avut de rezolvat ceva și nu am avut timp. Am mers, e alt schimb pentru că e non stop.
Am explicat situația și a zis sa merg luni dimineața și se rezolva amiabil...
Eu sper să se rezolve... Problema e că nu am primit bon fiscal. Am primit doar chitanța de la POS cum plătit cu cardul.
În caz de ceva, ajuta la ceva chitanța aceea ? Sau nu ? Știu ca bonul fiscal e baza la reclamatii și chestii de genul... Dar dacă nu l am primit... De obicei îl primeam deodată cu chitanța de la POS dar acum doar chitanța aia mi a dat-o.
I au în considerare cei de la ANPC chitanțele de la POS ? Sau doar bonurile fiscale?
Pot solicita bonul fiscal după câteva ore? Adică dacă nu l am primit... Știu ca e ciudat dar ...
Produsul a fost aproape 263 lei ( preț întreg), și cu reducere 237 lei. Deci nu o suma mica...