Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 809 soluții astăzi

Webinar Premium LIVE: Riscuri și obligații privind combaterea spălării banilor. Joi, 1 Iulie, de la ora 11:00. Rezervă loc și participă → 

Forum Activitate ioan.morosan

Activitate ioan.morosan

Buna ziua.
Vreau sa atasez acestui subiect o chitanta emisa de catre o primarie, cu privire la plata impozitelor anuale pentru terenuri + cladiri + taxa salubrizare.
Probelma este ca primaria nu a aplicat bonificatia de plata integrala a impozitelor pana la data de 31.03.2018. De fapt a mentionat ca si suma bonificatia, dar la calculul sumei totale nu a mai efectuat scaderea acesteia.
Oricum ar fi elocvent daca as putea atasa acestui subiect chitanta. Se poate atasta?
Va multumesc.
Buna seara.

Ma poate ajuta cineva cu OUG 60/2009 privind derularea programului Prima Casa actualizata la zi, cu anexele aferente?

Multumesc.
Buna ziua.

Am primit un proces verbal de amenda pentru lipsa rovinietei intr-o zi de vineri.

Am achitat aceasta amenda in dimineata zilei de marti saptamana imediat urmatoare, respectiv jumatate din cuantumul amenzii, considerand ca ma incadrez in cele 48 de ore de la comunicarea procesului verbal.
Dar ulterior am fost somat de catre cei de la finanate sa achit integral amenda deoarece, spun ei, nu as fi platit initial in termenul de 48 de ore. Astfel ar fi trebuit sa achit luni si nu marti cum am achitat eu.
Dar nu se iau in considerare doua zile lucratoare? Eu primind amenda vineri nu aveam la dispozitie 2 zile lucratoare pentru plata ei, respectiv luni si marti?
Răspuns la discuția Recuperare avans
Este mentionat in contract faptul ca se achita o suma drept avans.

Multumesc.
Buna ziua.

Am dat un avans unei societati comerciale pentru o comanda de mobilier, dar suntem dusi cu vorba si nu ni se mai livreaza mobilierul.
La comanda am incheiat un contract si am dat avans jumatate din suma.
Intrebarea este cum am putea sa ne recuperam avansul dat, in conditiile in care nu ni se va mai livra mobila. In contract s-a specificat valoarea totala a lucrarii, valoarea avansului precum si termenul de executie. Pentru avans a refuzat sa ne elibereze chitanta sau factura.
In momentul de fata termenul maxim de executie este depasit cu aproximativ 6 luni.
Banuiesc ca trebuie sa facem o actiune in instanta, dar pe ce cale?
Putem sa ii facem si o actiune in penal pentru inselaciune?
Multumim.
Răspuns la discuția Inregistrare contract de munca
In cat timp de la transmiterea electronica a Revisalului trebuie inregistrat contractul de munca la ITM?
Răspuns la discuția Inregistrare contract de munca
da, dar daca 28.02.2010 cade duminica? Ar trebui inregistrat in vineri 26.02.2010?
Actualul meu contractul expira la 28.02.2010.
Care este modalitatea de inregistrare? Trebuie depus efectiv la ITM?
Buna seara!
Care este diferenta intre un contract de management si de administrare?
Exista vreo diferenta?
Ce contributii se platesc pentru contractul de management?
Multumesc.
Buna seara!
Vreau sa intreb cum sa putea proceda in urmatoarea situatie:
Contractul actual de munca imi expira la finele lunii, 28.02.2010.
Cu data de 01.03.2010 ar trebui sa ma angajez la alta firma. Ce trebuie sa faca noul angajator ca sa imi intre noul contract de munca in vigoare cu 01.03.2010? Cand ar trebui sa inregistreze contractul de munca, tinand cont ca vechiul contract imi expira la 28.02.2010 si care ar fi pasii dupa noua legislatie?
Multumesc.
Buna ziua.
As avea urmatoarea intrebare:
Pentru un mijloc de transport achizitionat in luna noiembrie 2008 s-a inregistrat o amortizare de 1.000 lei aferenta lunii decembrie 2008.
Intrebarea este cum inregistrez aceasta amortizare in Declaratia 101; inteleg ca la randul 29 "cheltuieli cu amortizarea contabila" trebuie sa trec suma de 1.000 lei si la randul 14 Amortizarea fiscala trec de asemenea 1.000 lei?
S-au trebuie sa trec aceasta suma doar la amortizarea fiscala?