Buna ziua,
Va solicit ajutorul in urmatoarea problema:
-am fost solicitat sa preiau pe inventar bunuri ce se afla la un alt punct de lucru ,dintr-un judet vecin; bunurile vor ramane in spatiul de lucru din judetul respectiv; pe lista de inventar se afla si o masina ,pt care nu exista garaj ,urmand sa o parchez "in siguranta ",unde voi considera eu ;
-nu exista suficienti angajati pt a forma o comisie de inventariere ; la inventar vor fi prezenti : eu si singurul angajat din judetul vecin;
-motivul pt care mi se solicita acest lucru: colega din judetul vecin intra in concediu pre-natal si pana vor face angajari ar trebui sa preiau temporar gestiunea de acolo;
Stiu ca nu e obligatoriu ca angajatele care pleaca in concediu pre-natal sa predea inventarul dar nu stiu unde sa caut temeiul legal pt a le arata ca sunt si alte variante.Cunosc situatii exacte in care mamele au predat cand au intrat in concediu de maternitate si s-a suspendat contractul de munca, la cateva saptamani dupa nastere.
Va cer astfel un sfat sau o varianta pt a evita sa preiau pe inventar si sa fiu tras la raspundere pt bunuri pe care nu le pot supraveghea.
Multumesc.
Buna ziua,
Reprezint o societate comerciala cu raspundere limitata si doresc sa inaintez o reclamatie impotriva unei societati de leasing ,care ne-a finantat achizitia unor autoutilitare. Problema este ca nu pot depune plangere la ANPC intrucat sfera lor de competenta nu acopera sesizarile persoanelor juridice. Ma puteti ajuta cu un sfat ? Care ar fi primul pas in astfel de situatii , neincluzand somatia (am inaintat deja o astfel de somatie).
Problema este ca nu eu aleg ordinea in care sting datoriile catre firma ,si ,de s-ar respecta ordinea din contract ar fi ok.
Au fost situatii concrete in care mi s-a comunicat telefonic soldul ,l-am achitat,in luna imediat urmatoare am achitat si rata in termen iar la o saptamana sunt sunata sa si se transmita ca am de platit penalizari (de 4 ori valoarea ratei!!!!!)dar nu mi se explica de unde.
Sunt total netransparenti -asta e deranjant ;am ajuns sa nu mai stiu ce platesc .Primesc o fisa cu debit si credit iar diferenta o reprezinta evident penalizarile,in asta consta explicatia.
Practic doresc sa imi demostreze ca ce factureaza li se cuvine cf contractului(am motive sa cred ca nu e asa).
Buna ziua,
Am in derulare un contract de leasing cu o societate de profil ,care nu respecta modul de stingere al datoriilor (in contract este mentionat foarte clar modul si ordinea in care se sting aceste datorii : intai penalizari 0.5% /zi intarziere si alte sume datorate societatii iar apoi ratele de leasing in ordinea vechimii lor).In practica ,ultimele 2 plati efectuate au stins ultimele 2 rate de leasing conform situatiei prezentate in scris dar in continuare sunt sunata sau se introduc bilete la ordin in banca pt penalizari.De unde? Nu stiu. Mi se prezinta o situatie din care nici eu ,nici contabilul nu intelegem mare lucru.
Care este soldul restant ? Care este modul de calcul aplicat ?Nu stiu. Am solicitat la aceste facturi de penalizari o detaliere ,dar nu primesc nimic. Singurele explicatii sunt telefonice ,vagi , cu legaturi de la un departament la altul, saptamana asta sunt "la zi" ,saptamana urmatoare am penalizari mai mari ca rata. E o lipsa de transparenta -ceva de speriat.
Va rog sa imi spuneti cum pot determina /obliga societatea sa trimita o factura de penalizare din care sa inteleg ca datorez penalizari pt "X "de zile intarziere -pt soldul "Y".Cum pot determina societatea sa detalieze sau sa primesc explicatii in scris pt toate facturile de penalizari deja emise?
Am solicitat telefonic aceste lucruri dar nu primesc absolut nimic.
Am senzatia ca le convine sa stinga obligatiile cele mai recente pt a avea o baza de aplicare de penalizari tot mai veche...tot mai veche....(cu 0.5% pe zi).....
Va rog tare mult sa imi dati un sfat pt ca nu ies la liman.