Asa si intentionez sa fac; mai astept cele cateva zile pana la scadenta facturii, le fac o notificare si le mai prelungesc termenul cu alte cateva zile, apoi, daca tot nu platesc, o sa ma adresez unui specialist.
Intre timp vroiam doar sa ma asigur ca nu pot ei inventa nu stiu ce, incat sa justifice neplata facturii.
As avea nevoie de lamuriri cu privire la urmatoarea situatie: am incheiat un contract de prestari servicii cu firma la care eram si angajat cu carte de munca (asa au impus ei - minimul pe cartea de munca, restul pe contrat prestari). Contractul de munca s-a desfacut la jumatatea lunii mai. Eu insa, prin serviciile prestate, am acoperit lucrarile pe toata luna, nu doar pana la jumatate. Pentru acestea exista anexa la contract, semnata de ambele parti, prin care s-a stabilit care va fi suma de plata pentru prestatiile pe luna mai (pe anexa e trecuta data de aprilie, insa ea a fost semnata efectiv in luna mai, dupa ce prestatiil au fost "livrate" si suma agreata - exista mailuri din luna mai in care se vede negocierea sumei, dupa livrarea serviciilor).
In conditiile acestea, eu am facturat intreaga suma conform anexei la contract. Insa, din cauza unui conflict aparut, sunt convins deja ca factura nu-mi va fi platita. In acest caz, intrebarea mea este: are firma respectiva vreo sansa sa castige un eventual proces pe care i l-as intenta pentru neplata?
Mai sunt de mentionat urmatoarele date:
- nu exista comanda pentru serviciile din mai, deci ei nu pot spune ca am prestat mai putin decat ar fi cerut
- in fisa postului exista o referire la ce as fi avut de facut, ca numar de lucrari pe luna; ma gandesc ca ei ar putea invoca contractul de munca, spunand ca ceea ce am prestat era in cadrul acestui contract. Insa prestatiile mele sunt in numar mult mai mare decat ceea ce ar insemna datoria mea de angajat pe jumatate de luna (conform specificatiilor din fisa postului).