Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Timp de cativa ani am cumulat salariul (la stat) cu pensia. Incepand de la 1 dec. 2009 am renuntat la salariu, conform noilor reglementari. In octombrie 2009 am efectuat concediul de odihna pe 2009 (21 zile lucratoare, adica toata luna octombrie). In luna de concediu am primit acelasi salariu ca si in lunile lucrate. (Nu am primit vreun spor pentru concediu)
Tot in anul 2009, dar in iulie, am luat si concediul pe 2008, deoarece angajatorul m-a anuntat ca nu-l luasem si daca nu faceam cerere de concediu pe 2008, ma considera in concediu pe 2008 din oficiu.
Intrebare: Datorez bani angajatorului pentru ca nu am lucrat si luna decembrie, chiar daca am fost obligat sa renunt la salariu? Daca da, cat?
Cu multe multumiri
Sunt o firma de traduceri. Am un client, persoana fizica si am incheiat cu acesta un contract de prestari servicii. El imi livreaza banii prin transfer bancar prin contul firmei.
Ce document trebuie sa-i trimit inainte si dupa primirea banilor? Trebuie sa-mi iau casa de marcat?
Multumesc