avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 212 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... plata sporuri urgente in sanatate
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

plata sporuri urgente in sanatate

Lucrez ca asistent medical in sectia boli infectioase care apartine de spitalul judetean de urgenta. Cladirea este separata de spitalul judetean de urgenta, si are 2 nivele, la parter avem cabinet de consultatii, la etaj 1 este pediatrie, iar etaj 2 adultii. In tura de noapte pe fiecare etaj este un singur asistent medical, iar in cabinetul de consultatii nu este nimeni. De cate ori soseste ambulanta cu urgente, este chemat medicul de garda si un asistent in funcie de pacient (adult sau copil). Legal ar trebui sa primim spor de urgenta, cum primesc cei de la UPU ?
Cel mai recent răspuns: zzenovia , utilizator 15:23, 4 Mai 2010
Normal ar fi ca pacientul sa treaca pprin UPU si de aici , impreuna cu medicul de garda , sa se decida internarea in sectia de boli contragioase .Pacientul nu trebuie sa vina direct in aceasta sectie in perioada in care cabinetul care acorda asistenta ambulatorie nu functioneaza .
Legislatia privind acordarea sporurilor prevede clar acordarea sporului de 75% numai pentru salariatii incadrati in UPU sau 50% pentru cei din CPU .

Cred ca la dvs. este o greseala in circuitul pacientilor .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acordarea de sporuri in sanatate barjovanu barjovanu Lucrez la un Spital orasenesc ca asistent medical principal la Camera de garda.In afara de sporul de vechime si sporul de ture nu primesc niciun alt spor,in ... (vezi toată discuția)
Drepturile pacientului care se prezinta la upu guiualina guiualina Buna ziua! Unde as putea gasi niste prevederi legale, niste norme, legate de drepturile pe care le are un pacient care se prezinta la o Unitate de Primiri ... (vezi toată discuția)