avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 808 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... verificare prezenta concediu medical
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

verificare prezenta concediu medical

Lecturand stufoasa legislatie cu privire la acordarea concediilor medicale am o mare nedumerire si anume :
CARE SUNT MEMBRI COMISIEI AMINTITI la pct.25 al O.430/2010,pct ce modifica art. 81 al O.60/2006. Multumesc
Cel mai recent răspuns: corso , utilizator 10:30, 16 Iunie 2010
conform noilor reglemetari angajatul e obligat sa instiinteze casa de sanatate lista persoanele care sunt in concediu medical?
daca angajatul nu anunta ci vine direct cu medicalul in mana?
multumesc.
Elena 2009,incearca sa scrii mai corect ca nu se intelege mai nimic.
Angajatorul,si nu angajatul,este obligat sa trimita catre casele de sanatate lista cu personalul aflat in concediu medical.
imi cer scuze.... din cauza vitezei:D

referitor la instiintarea catre case de sanatate cu privire la angajatii aflati in concediu medical, in cat timp se anunta?
pentru ca eu am angajati care suna sau transmit prin colegi ca sunt in medical, iar cand revin in capul muncii , aduc si medicalul.
cum se procedeaza in acest caz?
multumesc.
am gasit raspunsul pe siteul casei de sanatate bucuresti


PRECIZARI PRIVIND CONCEDIILE MEDICALE

Conform Ordin MS/CNAS nr. 430/470/2010 pentru modificarea si completarea Normelor de aplicare a prevederilor OUG nr. 158/2005 privind concediile medicale si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, aprobate prin Ordin MS/CNAS nr. 60/32/2006: