avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 621 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... O problema foarte urgenta!!!
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

O problema foarte urgenta!!!

Buna ziua!
Am o problema extrem de urgenta care imi da temeri ingrozitoare. Sunt student in Timisoara si unul dintre profesorii de la facultate mi-a cerut sa-l ajut intr-o problema pe care am considerat-o imorala, fapt pentru care l-am refuzat total. Vazand ca l-am refuzat, a incercat, de cateva luni, sa ma discrediteze in fata tuturor celor cu care aveam contact in facultate. Si-a gasit sapte studenti, colegi de-ai mei, dintre care unii mi-au fost chiar amici, carora nu stiu ce favoruri le-a promis, incat s-au aliat cu el. Acum ma santajeaza ca cei sapte vor depune declaratii impotriva mea cum ca mi-au dat sume mari de bani imprumut, pe care eu nu i-am restituit. De asemenea, a pus pe unii sa dea marturie ca am legatura cu nu stiu ce droguri si ca i-as fi dat unui coleg asa ceva, lucruri absolut neadevarate, drogurile si problemele de genul acesta neinteresandu-ma niciodata. Intrebarea mea este: daca acestia vor depune plangeri sau declaratii impotriva mea la politie, chiar daca nu exista nici un act pe care sa se bazeze declaratiile lor, si daca acuzatia cu drogurile poate fi demontata foarte usor printr-un test antidrog pe care sunt pregatit sa-l fac oricand, pot avea de suferit in urma demersurilor lor? Am fost amenintat ca, daca maine nu-i dau un raspuns favorabil in legatura cu problema lui, va demara actiunea impotriva mea. Va rog din suflet, dati-mi un raspuns complet! Sunt student si nu-mi permit sa apelez la un avocat.
Cel mai recent răspuns: maiam , utilizator 11:24, 5 Mai 2007
fii primul care se duce la politie
eventual al discutia cu el du un instrument cat mai mic cu un microfon cat mai bun......te vor crede mai usor la politie
Subscriu la cele spuse mai sus.
Faceti plangere la politie.
In cazul in care ei fac plangere, faceti si dvs. pentru denunt calomnios.
Va multumesc pentru raspunsuri!
Astept sa vad cum vor proceda ei. Mi-e oarecum sa ma duc eu sa depun plangerea, pentru ca-mi este profesor... In conditiile pe care vi le-am zis, sunt in vreun pericol? Adica, daca vor depune vreo plangere, chiar daca nu au temei, nici un act, absolut nimic, conteaza ca sunt mai multi? Pt ca el cu asta ma amenintat: ca sunt mai multi...
Va multumesc!
in primul rand ar trebui sa te incarci cu rabdare, sa urmaresti ce-si doreste proful tau, la discutiile cu el sa incerci sa ai pe cineva de incredere pe langa tine sau proba cu microfonul e buna si urmatorul pas la politie sau mult mai usor la un ziar de mare tiraj. O discreditare a unui prof univ despre subiectul acela imoral in presa sau la tv nu cred ca-i face bine si ar trebui sa fii mai curajos in actiunea pe care o intreprinzi. Pe prietenii tai poti sa-i faci usor, n-aau parinti, prietene, o persoana apropriata cu care pot fi manipulati, BAFTA

Alte discuții în legătură

Detalii acuzatie suspiciune de furt MadalinaS03 MadalinaS03 Buna ziua, As avea si eu nevoie de cateva raspunsuri.Am un coleg care este acuzat ca a furat ceva din laboratorul unui profesor.Profesorul a depus plangere ... (vezi toată discuția)
Abuz in serviciu functionar roxy_c roxy_c Buna ziua! As vrea sa stiu si eu daca se considera abuz in serviciu faptul ca un profesor responsabil de cazarile intr-un camin studentesc mi-a respins ... (vezi toată discuția)
Profesor universitar-abuz in serviciu, santaj, hărțuire emoțională florensya florensya Profesorii (mai exact 3 dintre ei) duce o politică impotriva mea să am o imagine redusă în realizările și performanțele mele. Menționez mi-e usor să ... (vezi toată discuția)