Posed un cabinet psihologic- profesie liberala si am fost anuntata de Admins. Fiscala ca voi fi supusa unui control de fond!
Am cateva intrebari:
Ce acte trebuie sa prezint la contro????
In acest sens, neclaritatile mele sunt:
1. In afara de registrul incasari si plati ce alte registre trebuie sa am?
2. Sunt nevoita sa fac receptia pentru materialele consumabile?
3. Trebuie sa lucrez pe fisa de operatiuni diverse? Nu stiu ce inseamna aceast instrument...as dori mai multe lamuriri...
5. Cheltuielile de protocol sunt cheltuieli deductibile plafonat...cum se inregitreaza in contabilitate?
Sper ca ati trecut cu bine controlul.
1. Registrul de incasari si plati
2. Platitor de TVA? atunci Registrul de cumvapari si vanzari
3. nu sunteti obligat la receptie mat consumabile
4.trebuie sa faceti la final de an fisele pentru operatiuni deverse
5. Cheltuieli de protocol sunt deductibile limitat - a se citi codul fiscal.
6. Obligatoriu Registrul inventar.