avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 517 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... suspendarea cartii de munca imi afecteaza la dosarul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

suspendarea cartii de munca imi afecteaza la dosarul de indemnizatie ?

sunt gravida in 29 de saptamani si sunt in concediu medical iar pt ca nu am dus concediul in 24 de ore la serviciu sa il inregistreze la casa de asigurari cei de la birouri mi-au spus ca imi suspenda cartea de munca pe perioada concediului medical ......suspendarea carti de munca nu imi afscteaza la dosarul pentru indemnizatia copilului ?...si ce ar trebui sa fac? ...eu mai am doua saptemani si intru in prenatal adica dupa medicalul acesta
Cel mai recent răspuns: oana cali , utilizator 14:22, 29 Octombrie 2010
Codul muncii
Art. 50. - Contractul individual de munca se suspenda de drept in urmatoarele situatii:

a) concediu de maternitate;
b) concediu pentru incapacitate temporara de munca;

In caz de concediu medical contractul de munca se suspenda.

ce fel de concediu medical ati avut?

OUG nr.148/2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului prevede urmatoarele:
Art.1
(1) Incepand cu data de 1 ianuarie 2009, persoanele care, in ultimul an anterior datei nasterii copilului, au realizat timp de 12 luni venituri profesionale supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de concediu pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani sau, in cazul copilului cu handicap, de pana la 3 ani, precum si de o indemnizatie lunara in cuantum de 600 lei sau, optional, in cuantum de 85% din media veniturilor realizate pe ultimele 12 luni.
Ultima modificare: Duminică, 24 Octombrie 2010
ContSters145137, utilizator