Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
......
Asa cum v-am anuntat pe parcursul ultimelor luni, legea spune ca incepand cu 31.01.2011 nu se vor mai presta servicii de inregistrare si depunere a documentelor cu privire la executarea si incetarea raporturilor de munca (acte aditionale, state de plata, decizii, etc.)
Angajatorii care au obtinut aprobare de pastrare si completare a carnetelor de munca la sediu, le vor completa la zi (cu date aferente pana la 31.12.2010), ultimul inscris fiind cel prevazut in anexa nr.1.
Carnetele astfel completate vor fi prezentate la inspectoratul teritorial de munca in vederea certificarii si contrasemnarii pentru legalitate a inscrierilor efectuate, incepand cu data de 01.02.2011, urmand ca acestea sa fie predate de catre angajator, titularilor pe baza de process verbal.
Conform anunturilor oficiale, nu se mai justifica primirea de catre inspectoratele teritoriale de munca a cererilor de acordare/prelungire a aprobarilor pentru anul 2011, asa cum este reglementata de Metodologia privind aprobarea ca operatiunile de pastrare si completare a carnetelor de munca sa fie efectuate la sediul angajatorilor aprobata prin Decizia nr. 196/09.09.2009.
Certificarea carnetelor de la societatile comerciale, care au avut aprobare de pastrare si completare a acestora la sediul propriu, se va face conform graficul stabilit de inspectorat.
Carnetele de munca pastrate si completate de catre inspectoratul teritorial de munca se predau angajatorilor pe baza de process verbal de predare primire pana la data de 30.06.2011, urmand ca acestea sa fie predate titularilor de catre angajator pe baza de proces verbal de predare primire.