Asociatia din care fac parte nu si-a mai validat Biroul de Conducere de ceva vreme.
Anul acesta noi am dori sa validam noul BC, insa nu stim exact procedura.
In acelasi timp, vrem sa facem si o mica schimbare in statut, schimband denumirea sediului, noi neavand nici o legatura in prezent cu locatia din statut.
Avem aprobarea AG-ului si aprobarea centrului in care avem actualul sediu.
Cum trebuie procedat pentru a avea totul ok din punct de vedere legat?
Ar putea fi un impediment un articol din statut care a fost votat sa fie modificat:
"Denumirea Asociaţiei este .... Sediul Asociaţiei este .... .Orice schimbare a sediului poate fi hotărâtă numai de membrii fondatori şi va fi comunicatǎ instanţelor judecătoreşti de care aparţin vechiul şi noul sediu al Asociaţiei"
Noi am modificat acest articol la "denumirea asociatiei este.... .sediul asociatiei este ..." cu schimbarea denumirii noului sediu.
Am efectuat aceasta modificare in baza articolului altui articol din statut
"Adunarea Generală are următoarele atribuţii:
j. hotărăşte asupra oricărei modificări a prezentului Statut;"
Am fi recunoscatori pentru un sfat. De multe ori nu am obtinut fonduri nerambursabile din cauza acestor impedimente.
Multumim anticipat