avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 523 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Medic de familie- cheltuieli deductibile (cum?)
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Medic de familie- cheltuieli deductibile (cum?)

Sunt medic de familie (profesie liberala) si am un cabinet medical individual. Imi conduc contabilitatea (in partida simpla) singura!
Am cateva probleme:
1. Recent am renovat o camera din cabinet (pret 2500 ron)-tencuit pereti, glet, zugravit etc.
Pot deduce toata aceasta suma in acelasi an?
2. Am cumparat un electrocardiograf (7000 ron). Cum il inregistrez? Cum deduc aceasta suma de la impozitare? (nu mi se pare firesc sa platesc toata suma o data si sa scad aceasta cheltuiala in mai multi ani).
3. Care este valoarea maxima a unui obiect pentru a putea introduce toata aceasta suma o data ca si cheltuiala?
Cel mai recent răspuns: ContSters42967 , utilizator 07:32, 11 Mai 2008
Si avocatii tin contabilitatea la fel ca Dvs.. Puteti deduce pana la suma de impozitare totul.
Alexandru Radu Popescu a scris:

Si avocatii tin contabilitatea la fel ca Dvs.. Puteti deduce pana la suma de impozitare totul.

Nu este corect.
m2008 a scris:

1. Recent am renovat o camera din cabinet (pret 2500 ron)-tencuit pereti, glet, zugravit etc.
Pot deduce toata aceasta suma in acelasi an?

aici este interpretabil a cui este spatiul?? Pe durata contractului de inchiriere sau mareste valoarea m. fix.




2. Am cumparat un electrocardiograf (7000 ron). Cum il inregistrez? Cum deduc aceasta suma de la impozitare? (nu mi se pare firesc sa platesc toata suma o data si sa scad aceasta cheltuiala in mai multi ani).


In jurnalul inventar. plata in jurnalul de plati si incasari si se amortizeaza conform catalogul cu duratele de folosinta ale mijloacelor fixe.




3. Care este valoarea maxima a unui obiect pentru a putea introduce toata aceasta suma o data ca si cheltuiala?


Obiectele de inventar valoare pana la 1800 lei.