avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 622 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Dilema MARE - admitere INM 2012
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Dilema MARE - admitere INM 2012

sunt studenta in anul 3 la fac de drept si doresc sa intru la inm in 2012; problema majora este ca nu stiu de unde sa incep, cu ce materiale, ce autori; momentan am luat cartile postate de inm in bibliografia pt examenul din 2010, dar din ce am tot citit aici la diversi utilizatori care au dat acest examen sincer nu prea stiu ce sa invat; stiu ca intervine si posibilitatea schimbarii anumitor articole dar sunt convinsa ca totusi exista si niste carti "general" valabile!
astept raspuns cat mai curand si sper ca am postat corect aici acest mesaj (este prima data cand folosesc acest forum pt a scrie)
va multumesc!
Cel mai recent răspuns: mmady , utilizator 16:03, 21 Martie 2012
eu sunt in aceeasi situatie cu tine dar am vorbit cu un prieten de familie si mia dat el titlurile de carti deoarece el pregateste studenti pentru admitere la inm fiind judecator. o sa iti las un mesaj cu ce carti mia recomandat el si sper sa iti fie utile :) si spor la invatat.
pai si ce facem daca se schimba codurile si modalitatea de examen dupa cum am inteles ca se va face?
Va adaptati, evident. E un lucru mare sa intelegi institutiile, mecanismele juridice si corelatiile dintre ele. Chiar daca s-ar modifica codurile pana in 2012 acest lucru nu inseamna ca trebuie sa o luati de la zero, ci sa va adaptati la realitatea juridica de atunci.

Din cate am inteles eu, modalitatea de examinare e inca in faza de propunere deci nu este nimic sigur si tind sa cred ca structura examenului nu va fi schimbata.
Ultima modificare: Joi, 17 Februarie 2011
the godfather, utilizator
mersi de raspuns...oricum nu ma asteptam la a o lua de la zero; si sper ca varianta actuala de admitere sa ramana valabila!