Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara,
Saptamana trecuta am cumparat de la un utilizator al okazii.ro un obiect in valoare de 200 RON, produsul mi-a fost expediat prin Posta Romana, cu ramburs de 200 RON. Am achitat produsul, dar nu sunt multumit de starea acestuia, utilizatorul garantandu-mi ca este functional, avand de fapt o problema tehnica. I-am expediat produsul inapoi, solicitand sa mi se inapoieze banii, insa acesta a ridicat banii (trimisi de mine) dar nu si produsul, neinapoindu-mi banii, urmand sa primesc produsul din cauza neridicarii coletului.
Ce pot face in aceasta situatie pentru a-mi recupera banii? Utilizatorul refuza sa m-i inapoieze!
Pot face plangere la politie?
Il pot da in judecata?
Mentionez ca stiu datele sale personale (nume, adresa, numar de telefon)
Buna seara,
Subiecte asemanatoare s-au mai discutat pe aici deci ar fi bine sa cauti unele la care s-a discutat mai mult.
Din pacate nu poti face mare lucru. Din punctul meu de vedere cel mai bine e sa faci o plangere la politie, dar sincer nu vad cum te-ar putea ajuta. Probabil multi ti-ar recomanda sa il dai in judecata, dar eu consider ca pentru 200 RON nu se merita. Chiar daca ai actiona in justitie s-ar pune problema dovezilor. Tu cum poti dovedi ca produsul era stricat cand l-ai primit? El v-a spune ca era in stare de functionare. Va trebui sa aduci martori care au fost de fata cand ai desfacut coletul. In sfarsit, cred ca ti-ai dat seama cum stau lucrurile. Sper ca juristii de pe forum sa iti dea o solutie mai buna.
Sa ai mai mare grija data viitoare!