avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 166 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... dilema
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

dilema

Problema mea este urmatoarea:
Sunt profesor, iar la una din clasele la care am predat, dirigintele, fara a avea acordul meu verbal sau scris, inainte de terminarea anului scolar, a pus note si a incheiat mediile pt. semestrul 1 la trei elevi, desi acestia figureaza cu situatia scolara neincheiata pe semestrul respectiv . Mentionez ca elevii in cauza nu au frecventat cursurile niciodata. Dupa ce le-a incheiat mediile, in cadrul ultimului C.P., dirigintele i-a exmatriculat.
Pe ultima fila a catalogului, se afla un tabel cu toate cadrele didactice care au
predat la clasa si care '' raspund de corectitudinea incheierii mediilor ''. Datorita situatiei create, am refuzat sa semnez catalogul. Astazi, am fost chemat de catre directoare, care mi-a spus ca va trebui sa-l sanctioneze pe diriginte daca nu semnez catalogul si ca nu doreste acest lucru. Mai mult, notele si mediile respective vor fi anulate.
Ce sa fac? Ma gandesc ca, in cazul unui control, eu voi avea probleme, pentru ca
inspectorii nu vor avea de unde sa stie ca dirigintele este vinovat.
Cel mai recent răspuns: agud , utilizator 21:54, 17 Septembrie 2011
Eu va recomand să nu semnati catalogul. Dirigintele a comis fals in acte oficiale prin acordarea acelor note si incheierea situatiei pentru respectivii elevi.

Ma intreb pe ce date a pus respectivele note, avand in vedere ca nu poate pune note intr-o zi in care figureaza ca absent.

Directorul sa-l sanctioneze pe diriginte iar notele si mediile sa fie anulate.
Ultima modificare: Joi, 23 Iunie 2011
ContSters98245, utilizator
Notele au fost puse pe date din semestrul 2. Exista un articol in Regulamentul de Organizare si Functionare a Unitatilor de Invatamant Preuniversitar, care prevede acest lucru.