avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 216 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Universitatea Nicolae Titulescu vs Universitatea Titu ...
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Universitatea Nicolae Titulescu vs Universitatea Titu Maiorescu

Universitatea Nicolae Titulescu vs Universitatea Titu Maiorescu

Ce ar fi mai bine sa aleg pentru Facultatea de Drept ?

Argumente PRO si CONTRA

Care este mai bine vazuta in ochii unui angajator (de ex. firma de avocatura) ?

Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: ContSters178374 , utilizator 14:43, 24 Iulie 2011
Alegeti facultatea de stat...cu traditie in invatamantul romanesc. Este mult mai apreciata...intrucat acolo inca se mai face carte la modul serios....
As fi vrut eu la stat dar nu am luat admiterea, imi mai lipseau 0,70 #-o

Am sa depun si la Universitatea Lucian Blaga din Sibiu

Voiam sa stiu parerile celor care sunt in domeniu sau studenti deja, ca sa-mi fac o idee mai clara despre aceste doua universitati private.
Ultima modificare: Sâmbătă, 23 Iulie 2011
ContSters183660, utilizator
Va asigur ca si la aceste universitati se face carte tot la modul serios, sunt printre putinele universitati private in care se invata la fel de bine. Bineinteles ca la orice alta universitate, daca nu vrei, nu inveti, dar nu prea reusesti sa termini.
Argumente contra nu prea as avea decat faptul ca o sa intalnesti si oameni fara chef de scoala, dar acestia dispar dupa primul an si pana la sfarsit nu o sa ii mai intalnesti deloc.