avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediul de odihna neefectuat se poate pierde?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediul de odihna neefectuat se poate pierde?

Sunt profesor titular in invatamantul preuniversitar. Am intrat in concediu prenatal in 15 iunie 2009, deci nu am beneficiat de C.O. In 10 iulie 2011mi s-a terminat C.I.C.
Am dreptul la C.O. neefectuat in anul scolar 2008/2009, in aceasta vara?,deoarece la secretariatul scolii mi s-a spus ca acel concediu s-a pierdut. Este adevarat?
Se poate pierde C.O daca contractul de munca este suspendat datorita intrarii in C.I.C.?
Cel mai recent răspuns: ileanamaier , utilizator 23:13, 8 August 2011
Pe perioada suspendartii CIM nu ati prestat nici o activitate deci nu aveti drept la CO, principalele efecte ale CIM printre care si dreptul la CO fiind de asemenea suspendat
CO se acorda proportional cu perioada efectiv lucrata .... Concediul de odihnă pe anii 2008/2009 nu mai poate fi efectuat în natură astfel că aveti dreptul la acordarea unei despăgubiri echivalente cu indemnizația de concediu de odihnă la care ati fi avut dreptul pentru acești ani.
freeelis a scris:

CO se acorda proportional cu perioada efectiv lucrata .... Concediul de odihnă pe anii 2008/2009 nu mai poate fi efectuat în natură astfel că aveti dreptul la acordarea unei despăgubiri echivalente cu indemnizația de concediu de odihnă la care ati fi avut dreptul pentru acești ani.


Nu inteleg, de ce nu ar mai putea fi acordat in natura?
Din cate stiu eu, concedul de odihna neefectuat nu se poate plati decat in cazul incetarii contractului de munca. Am intels ca nu s-a incetat cntractul de munca.
In opinia mea (daca legile in invatamant nu au prevederi exceptionale), concediul neefectuat corespunzator perioadei lucrate din anul in care s-a intrat in CIC, trebuie acordat.