Avem o asigurare de locuinta "pad plus - editie limitata" (..) incheiata la 01.06.2011. In momentul incheierii, nu ne-au fost prezentate (nici macar listate si inmanate pentru a le studia noi) conditiile de asigurare; ni s-a spus doar ceea ce avem asigurat. Speram ca sa nu fie nevoie niciodata sa folosim aceasta polita. Dar, din pacate, la inceputul lunii august au fost ploi foarte mari, noi avem locuinta la et.4, iar apa s-a infiltrat foarte mult pana la mijlocul camerei, fiind nevoiti sa punem chiar un vas jos. Dupa cateva zile, dupa ce s-au mai oprit ploile, a inceput sa se cojeasca tavanul si sa cada zugraveala pe portiuni. Dupa ce am vazut ca s-a incheiat procesul, am mers la firma de asigurari sa ii anuntam. Am considerat ca este inutil a face vre-un demers atat la firma de asigurari cat si la asociatia de locatari, pana nu se incheie procesul pentru ca nu se poate face o constatare corecta a pagubelor. Dar GHINION ! Doamna de la asigurari, ne-a listat si inmanat o foaie prin care ni s-a explicat foarte frumos ca aveam obligatia sa anuntam IN MAX 1 (UNA) ORA de la luarea la cunostinta a evenimentului. Asadar... adio despagubire. Nu mi se pare normal ca sa pierdem despagubirea datorita faptului ca agentul lor de asigurari nu si-a facut treaba asa cum trebuie. Ce se mai poate fac e in cazul de fata?
#-o
Numai politia mai lipsea:)
Doamna de la asigurari putea sa listeze orice.Oricat de frumoase au fost explicatiile,este aberant termenul de o ora.
Daca despre Pad Plus este vorba,aveati obligatia sa anuntati producerea evenimentului care da nastere la despagubiri in ziua lucratoare imediat urmatoare(in scris,conform conditiilor contractuale).
Aveti dovada ca ati anuntat asiguratorul?Pana la urma,termenul cuprins in conditii nu poate fi de natura sa determine neacordarea despagubirii.Asiguratorul poate constata natura si intinderea pagubei.Oricum,daca exista gauri in constructie sau crapaturi nu se acorda despagubirea.
Daca nu ati completat cererea de despagubire si nu aveti nicio dovada ca ati anuntat evenimentul,scrieti acum o cerere.
Pana la urma,nici nu mai conteaza cum si-a facut treaba agentul de asigurare.Nici dv. nu ati manifestat interes fata de conditiile contractuale pana in momentul in care ati avut probleme.
La cate asigurari s-au incheiat,poate era criza de hartie:)
Aveti dreptul la despagubire.Scrieti cererea in doua exemplare(unul il pastrati) si solicitati nr.de inregistrare.Prezentati evenimentele asa cum s-au petrecut,inclusiv faptul ca ati anuntat la timp(verbal sau cum a fost)dar ati fost indusa in eroare cu privire la termenul in care trebuia anuntat evenimentul.
Nu exista in conditiile vreunei firma de asigurare termenul de instiintare de o ora de la producerea evenimentului. Un astfel de eveniment nu se despagubeste pt inundatia provenita din ploaie daca stati la ultimul etaj iar ploaia a patruns prin tavan. Alta era situatia daca apa patrunde prin fereastra sau prin balcon. Asta trebuia sa va spuna inspectorul de asigurari
In conditiile contractuale ale politei PAD PLUS EDITIE LIMITATA exista o specificare in care se spune ca este despagubit evenimentul produs prin infiltrarea apei cauzata de defect de proiectare,pori,...bla,bla,bla...ale acoperisului.Daca lasati o adresa email vi le pot transmite.
Totusi in nici un contract de asigurare...in nici un caz nu la acest tip de polita nu exista termen de anuntare de O ORA..La acest tip de polita aveti obligatia sa anuntati in cel mai scurt timp posibil,iar asiguratorul are obligatia de a incepe cercetarea evenimentului in cel mult 5 zile lucratoare de la momentul anuntarii evenimentului.
Cereti CONDITIILE CONTRACTUALE ale POLITEI PAD PLUS EDITIE LIMITATA si studiati termenii de infiltrare in intelesul contractului,obligatiile asiguratului,obligatiile asiguratorului,excluderi,obiectul contractului.
Va pot ajuta doar sa va transmit intr un email atach cu CONDITIILE CONTRACTUALE..
Normal era sa primiti o data cu polita un astfel de contract..intra in obligatia celui care va incheiat polita.
Daca doriti ..lasati o adresa email daca forumul permite sau mergeti la orice agentie ASTRA si cereti sa va listeze CONDITIILE DE ASIGURARE
Dar repet...nu exista termen de o ora.Cereti sa vi se dea raspuns in scris cu motivul refuzului la plata