avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 644 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Conflict...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Conflict...

Buna ziua!
Nu demult am alfat de acest site si deoarece am o problema vreau sa il si incerc:
Sunt student anul 2, locuiesc in mediul rural.
---Problema:Nu demult, mai precis sambata, am fost la un bar, mai spre dimineata ne`am apucat cu prieteni sa jucam carti...totul bine si frumos.
DUPA UN TIMP APARE UN MINOR(17ANI), BEAT, SI SE BAGA INTRE CARILE NOASTRE DANDU-NE EXPLICATI...Noi iam cerut sa ne la-se inpace si sa isi vada de treba dar eu nu ne`a ascultat...eu impreuna cu inca 2 prieteni la`am batut...
Astazi aflu ca eu a fost la medicul legist si ia dat 16 zile...avand nasul rupt...iar maine zice ca se va duce la tribunal...Baiatul nu ar fi facut nimic dar a fost fortat de mama si bunica lui sa faca asta(legist, tribunal).
Ce ar trebui sa fac, cum as putea sa scap???
Cel mai recent răspuns: opensrl , utilizator 11:54, 10 Septembrie 2011
sa incerci sa te impaci cu el si sa-i platesti ingrijirea si daune morale
el ar vrea sa se impace dar mama lui nu il lasa...
este o infracțiune la care este posibilă împăcarea părților. dacă nu au formulat încă plângere, puteți lua legătura cu ei să vedeți ce pretenții au și dacă sunteți de acord, le achitați, încheiați un înscris că le-ați dat ce ați convenit, cu datele personale , data și martori și ați rezolvat problema. dacă au formulat plângere le achitați pretențiile dacă își retrag plângerea, în cazul în care nu sunteți de acord să le plătiți pretențiile, urmează să dați declarație, poliție, parchet și apoi la instanța de judecată, urmând să se stabilească dacă sunteți vinovat sau nu, și să fiți pedepsit potrivit art.180 cod penal și pretenții civile în măsura în care acestea vor fi dovedite.