avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 229 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Tata influentat de noua sotie
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Tata influentat de noua sotie

Buna seara,
Am o mare problema.. viitorul meu sta in mainile raspunsurilor pe care sper ca le voi primi.. Sunt eleva in clasa XIa la un liceu bun din Bucuresti. Parintii mei nu au fost casatoriti, mama este in strainatate. Locuiesc din 2004 cu tatal meu, care recent (de 2 ani) s-a casatorit cu o femeie de varsta lui care sta in apartament din 2009. Apartamentul in care locuim (3 camere) a fost cumparat de banii mamei si tatalui din ceea ce au muncit amandoi in strainatate, traind in concubinaj din 1988-1989. Tata a venit in tara in 2003 (aprox.) si a cumparat rapid acest apartament, mama nefiind prezenta si nu a mai putut sa o treaca si pe ea in contract. Ea se gandea ca mi-a cedat dreptul ei mie.. ok.. A trecut timpul, prin 2006 s-au despartit. Mama a ramas in strainatate si inca munceste acolo, s-a recasatorit si ea, am vizitat-o, il cunosc pe domnul acela.. nu conteaza, asa. Intrucat din 2011 a fost foarte strict cu mine tatal, schimbandu-se evident dupa casatorie, au inceput multe certuri in 'familie'. Acum chiar cand mai am 8 luni si fac 18 ani ma obliga sa merg cu el la Iasi caci acolo vrea sa se mute cu sotia.. Eu i-am spus si ii repet. Din moment ce mama imi trimite lunar 250-400 dolari din 2004, bani pe care tata i-a luat mereu in proportie de 70-80%, bani care erau ai mei. El din 2004 nu a muncit cu carte de munca decat un an sau 2. Deci nu are dovada ca in alti 6 ani a intretinut casa cu vreun ban, doar cei de la mama. Situatia este foarte grava, mentionez ca este si Protectia Copilului implicata. Toata lumea imi da dreptate, toti prietenii lui ma ajuta sa scap de ei, prietenii lui din tinerete. Va puteti da seama cum a decazut de cand a cunoscut-o pe aceasta femeie.. Intr-o seara mi-a spus