avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 412 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... doresc consiliere in domeniu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

doresc consiliere in domeniu

Lucrez ca Asistent Medical la o clinica privata cu profil balneofizioterapie,iar in decursul anului trecut am efectuat un Curs de Formare Profesionala pentru Specializarea :Asistent Medical Fizioterapie cod COR 322603!Cursul de Formare Profesionala a fost organizat de Fundatia pentru Dezvoltare Umana -Filiala Ploiesti in calitate de Furnizor posesor al Autorizatiei de Formare Profesionala.Durata cursului fiind de 3 luni ,reprezentand 53 de ore pregatire teoretica si 106 ore de pregatire practica (159 ore -total).Furnizorul de Formare Profesionala a fost Autorizat in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr.129/2000,republicata,sa organizeze programul de Specializare pentru calificarea/gruparea de competente :ASISTENT MEDICAL FIZIOTERAPIE inregistrat in Registru National al Furnizorilor de Formare Profesionala a adultilor 29/120/14.02.2011.Problema mea este aceea de a fii respinsa la oamgmamr filiala Prahova sa-mi pot trece acest Certificat de Absolvire a Cursului de Fizioterapie in Certificatul de Membru la rubrica de Specializari si Competente pentru a fii aprobata ca Competenta motivand faptul ca acest curs nu este recunoscut de Ministerul Sanatatii si in felul acesta eu nu pot dobandi Autorizatia de libera practica in domeniul Fizioterapiei si obtinand creditele corespunzatoare in urma efectuari acestui curs.Mentionez ca am efectuat acest curs impreuna cu colege din judetul buzau iar acolo aceasta Competenta a fost trecuta in Certificatul de membru si li s-a acordat 6 credite fiind recunoscut.Problema mea e ca nu stiu cum sa procedez ca sa-mi pot convinge Presedinta de la filiala PRAHOVA ca acest curs este valid si trebuie trecut in acest Certificat de Membru si recunoscut !