avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 223 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Probleme fosta prietena insarcinata
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Probleme fosta prietena insarcinata

Sa o luam de la inceput: Am avut o prietena si am fost impreuna 5 luni, am aflat acum o luna jumate ca este insarcinata deci are destul timp sa faca avort. Ea cand a aflat ca este insarcinata mi-a zis ca vrea sa pasteze copilul desi are doar 20 de ani este la facultate si se intretine singura din surse dubioase(nu stiu de unde are bani). Am reusit sa o conving sa renunte pentru ca nu avem cum sa intretinem un copil(si eu am 20 de ani si sunt student). Intial ne intelesesem sa platim fiecare cate 50% pentru avort.



Astazi tocmai am aflat(din surse sigure) ca tipa este o ''fata usoara'' si umbla cu alti baieti la care cand venea vorba despre mine zicea ceva de genu: e finantatorul meu, sa avem grija cand ne intalnim ca pierd banii, nu tin la el dar joc teatru ca il iubesc si ca nu pot traii fara el(chiar asa se comporta cu mine). Intrebarea mea este: pot sa rup orice legatura cu ea? eu sunt sigur ca nu vrea sa pastreze copilul dar totusi imi este un putin tema



Daca face copilul eu as putea fi pus sa platesc vreo pensie alimentara? Nici nu stiu daca este copilul meu si nu am nici un venit (ea a insistat sa nu folosim prezervativ), cred ca a vrut sa ramana insarcinata pentru a ma avea la mana.
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 17:04, 31 Martie 2012
poti tagadui paternitatea si cere proba ADN. daca se dovedeste ca este copilul tau atunci poti fi obligat la intretinerea copilului. pina la urma, el ce vina are?
Momentan nu puteti face nimic. Dupa nastere dansa va putea initia o actiune judecatoreasca in recunoasterea paternitatii. Atunci se va putea solicita un test din care sa reiasa daca sunteti sau nu tatal copilului. Pana atunci nu aveti ce face.