avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 516 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Sfat achizitie aparatura medicala - import China
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Sfat achizitie aparatura medicala - import China

Buna ziua!
As dori sa ma ajutati in urmatoarea "problema" :
Sunt medic si doresc sa achizitionez aparatura medicala.
Am cautat pe diverse site-uri si din intamplare am intrat si pe site-ul C.... China (nu-l denumesc ca sa fie vreo problema), care au o pagina de cumparare a produselor cu paypal.
Cum se procedeaza in acest caz? E necesara achitarea de taxe speciale? Cum pot fi sigur ca voi intra in posesia produselor comandate (am vreo garantie, etc.)
Mentionez ca nu am nici un fel de experienta in acest gen de shopping si am o oarecare "teama", dar preturile afisate sunt foarte tentante.
Orice informatie e bine venita!
Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Mirceadhanu , utilizator 19:05, 18 Septembrie 2017
China , Paypal , echipamente ce sigur se vor strica candva . . .chiar aveti bani de aruncat pe geam?
China = produse tentante mereu ;
Paypal = sistem de plata online (nu garanteaza mare lucru)
Echipamente electronice = si daca se strica ? Unde se duce la capat garantia (in caz ca va vor trimite o garantie,poate in chineza),in China,nu?si pe banii cui?
O firma care vinde pe internet bunuri si printr-un sistem de plata online nu reflecta seriozitate (nici macar faptul ca-si pot posta o adresa de contact pentru ca nu locuiti in China ca sa constatati o eventuala neregula).