In imediata vecinatate a blocului nostru se afla o vila "la rosu" despre care am auzit ca noul proprietar ar vrea sa deschida un cabinet stomatologic sau clinica medicala...oricum ceva de genul. Zilele trecute s-a prezentat la asociatia de proprietari si a solicitat acordul asociatiei pentru nu stiu ce extindere...Cel dinainte am inteles ca nu avea acest acord. Nu stiu unde dar cineva il cere...primaria, sanepidul, dsv-ul...nu m-a lamurit prea bine. As vrea sa stiu ce inseamna acest acord notarial si ce implica din punct de vedere al asociatiei de proprietari. De ce prin notar? Nu este de ajuns doar o adresa scrisa din partea asociatiei de proprietari , fara sa trecem prin notariat?
Pe de alta parte ma gandesc sa prind in acest acord si o clauza - in cazul in care se schimba destinatia spatiului din cabinete in restaurant., terasa, cafenea etc,..Sincer nu as vrea ca prin acest acord sa ne trezim cu un restaurant sau terasa la 5 metri de bloc...
Daca ar fi facut parte din asociatia dumneavoastra ar fi venit la asociatie cu un formular de la Registrul comertului special pentru acordul vecinilor direct afectati (sus, jos, stanga, dreapta) si acordul asociatiei prin semnatura presedintelui.
Dar daca nu face parte din asociatia dumneavoastra, este posibil ca sa-i fi impus Garda de mediu sa ia acceptul vecinilor, adica al asociatiei ce reprezinta proprietarii din bloc.
Totusi, daca a venit la asociatie si-a cerut acordul, cum l-a cerut, ce a motivat?
Presupun ca a facut o cerere scrisa, nu? Ce scrie acolo? Explica la ce-i foloseste?
Spuneti-i sa faca o cerere, sa solicite si sa explice ce acord sau aviz vrea si pentru ce-i trebuie. Explicati-i ca cererea sa va fi discutata in comitet si va primi raspuns.
Dupa cum v-am spus anterior, am primit o cerere scrisa , prin care proprietarii casei din imediata vecinatate a blocului nostru solicita schimbarea destinatiei imobilului, din spatiu de locuit in cabinete medicale. Ei solicita un acord notarial (facut de Asociatie) la cererea atat a primariei cat si a Directiei de Sanatate publica din oras.In baza acordului asociatiei vor putea face schimbarea de destinatie. Nu stiu de ce nu este suficient doar o un acord dat de Comitetul executiv al Asociatiei in baza consultarii cu locatarii...As vrea sa stiu daca exista vreun risc pentru asociatie prin eliberarea acestui acord. M-am gandit sa mentionez niste clauze legate de schimbarea destinatiei spatiului - in viitor.Mai exact sa fim consultati daca se va schimba destinatia din cabinet medical in cafenea,restauant sau orice alt tip de activitate. Deasemenea si sa nu se faca un geam , fereastra, usa sau alta modificare la fatada imobilului respectiv pe latura comuna cu blocul nostru. Specific acest lucru deoarece exista o latura comuna a imobilelor care sunt foarte apropiate (cca 3 m) dar nu au nici un geam comun...fiind doar perete. Ar mai fi lucruri de care sa tin seama in astfel de situatie?