avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 669 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... pot avea doua contracte de munca de 8 ore/zi fiecare ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

pot avea doua contracte de munca de 8 ore/zi fiecare trecute in cartea de munca?

Sunt student la master, iar un profesor de-al meu mi-a propus sa lucrez la un proiect de cercetare timp de 1 an si opt luni cu carte de munca si contract de munca de opt ore. In acest moment lucrez tot cu opt ore si carte de munca la o firma importanta care mi-ar da de munca mai mult timp de munca. As putea lucra si cerceta in acelasi timp? Adica pot avea doua contracte de munca de 8 ore/zi fiecare trecute in cartea de munca?

Vreau sa adaug ca desi e un proiect de cercetare, contractul ar fi de 8 ore zilnice,5 zile pe saptamana...orele fiind la alegere, iar celalat loc de munca pe care il am acum e de 8 ore/zi, 5 zile pe saptamana cu orar de la 7 la 15.
Profesorul vrea sa cer cartea de munca de la firma la care lucrez acum. Deci profesia de baza ar fi cercetator si cu firma ce m-a angajat as putea avea doar un contract de munca?
Ultima modificare: Luni, 19 Ianuarie 2009
ContSters56609, utilizator
Cel mai recent răspuns: zzenovia , utilizator 14:12, 22 Februarie 2010
poti avea 2 contracte de munca dintre care doar unul sa fie functia de baza si prin urmare, trecut in cartea de munca.Al doilea contract poate fi cu timp partial.
Puteti avea 2 CIM cu 8 ore dar doar CIM de la functia de baza va fi trecut in carnetul de munca. Important este insa ca intervalul orar intre care se desfasoara programul sa nu se suprapuna. Va fi foate greu sa fiti in doua locuri in acelasi timp.Este bine sa nu va bazati pe o afirmatie ca nu conteaza veti fi inteles ca este posibil ca programul de cercetare se fie monitorizat si sa platiti banii daca se constata ca mai aveti un loc de munca in acelasi interval orar.