avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 610 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... profesor psihopedagogie speciala
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

profesor psihopedagogie speciala

Sunt profesor titular in invatamatul special,pe o catedra de pshihopedagogie speciala.Am urmatoarele studii:
- facultatea de matematica, specializarea matematica fizica,durata 3 ani
- facultatea stiinte economice, specializarea finante banci, durata 5 ani
- curs postuniversitar de psihopedagogie speciala cu durata de 112
Conform legii invatamantului in vigoare si a centralizatorului pentru invatamant special. (citez ceea ce scrie in centralizator" Cadrele didactice titulare pe posturi de profesor de psihopedagogie specială care nu au înscrisă pe diploma de licenţă una din specializările psihopedagogie specială, psihopedagogie, psihologie, pedagogie, pedagogie socială, pedagogie specială, psihosociologie, filosofie-istorie (absolvenţi ai promoţiilor 1978-1994) - în concordanţă cu prezentul Centralizator au obligaţia de a urma programe de conversie profesională pentru dobândirea unei noi specializări şi/sau ocuparea de noi funcţii didactice, studii universitare sau postuniversitare cu durata de cel puţin un an şi jumătate, aprobate de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului - studii aprofundate, studii academice postuniversitare, studii postuniversitare de specializare, cu specializări în: psihopedagogie specială, psihologie, pedagogie ori studii universitare de masterat în domeniile psihologie sau ştiinţele educaţiei, în concordanţă cu Centralizatorul pentru învăţământ special.")
Intrebarea mea este daca fac un masterat in pshologie este ok.
Va multumesc pentru ajutor!

Alte discuții în legătură