O institutie publica la nivel de judet s-a reorganizat, in sensul ca potrivit noii organigrame aprobate de ordonatorul secundar de credite/organul de specialitate al administratiei publice centrale in subordinea caruia se afla institutia publica judeteana , s-a desfiintat un serviciu si s-a transformat in compartiment. Seful de serviciu al serviciului desfiintat va trebui numit de institutia publica intr-o functie publica de executie din cadrul compartimentului nou creat prin desfiintarea serviciului. Care este temeiul de drept pe care trebuie sa-l prevada institutia publica in cuprinsul deciziei de numire? Este oare art. 100, alin. 1 litera d) din Legea 188/1999?
Prevederile art. 107, alin. 1 litera c) din Legea 188/1999 sunt aplicabile in acest caz, avand in vedere ca organigrama transformata de organul de specialitate al administratiei publice centrale in subordinea caruia se afla institutia publica judeteana la care s-a efectuat reorganizarea a transmis pur si simplu organigrama modificata (serviciul fiind inlocuit cu compartimentul)? Va multumesc!