Buna seara, acum 1 zi am trimis o suma de bani prin PayPal unei persoane din Vietnam ca sa ma ajute la un proiect de programare, persoana gasita pe Freelancer. Ziua urmatoare nici nu am mai auzit de aceasta persoana, scotandu-ma de pe Skype iar acuma mi-a scris pe Skype ca nu doreste sa-mi inapoieze banii pe motivul ca ii s-a furat laptopul.
Dacă aţi plătit prin sistemul de plată al Freelancer.com, aveţi posibilitatea să vi se restituie banii, dar trebuie să faceţi a plângere pe site.
Dacă a plătit direct din PayPal în PayPal, atunci se poate cere un "refund" de la PayPal, dar trebuie scrisă o şi acolo o plângere (cu expunerea stării de fapt).
Si cum ar fi corect sa ma plang la dansii pe PayPal? Cu ce dovezi?
Slabe sanse cu PayPal-ul,ei garanteaza pentru bunuri tangibile,insa ceea ce spuneti Dvs este un bun intangibil/virtual good. Nu aveti cum sa probati ceea ce spuneti.El poate minti orice,si nu va veti recupera banii in acest mod.
Fa plangere la Paypal ca 100% iti recuperezi banii. Eu nu va inteleg...de ce nu incercati prima data sa contactati "firma" , "compania" unde aveti conturile ?