avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1777 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... despagubiri in caz de angajare la alta firma in ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

despagubiri in caz de angajare la alta firma in acelasi sector

Buna ziua, sunt medic dentist, as dori sa stiu daca este legal ca patronul la care lucram sa ne impuna sa semnam o anexa la contractul de munca de prin care ne obliga sa nu mai colaboram cu alt cabinet din raza sectorului respectiv, nici cand suntem inca angajati la acest cabinet, nici chiar daca plecam, si daca incalcam aceasta stipulare suntem obligati sa platim despagubiri de 10000 de euro. Practic daca vrem sa plecam la alt cabinet cu conditii mai bune financiare ,dar este in acelasi sector, noi pierdem acel nou loc de munca. multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:48, 1 Mai 2013
Potrivit principiului libertatii de vointa contractuale, partile pot incheia un act aditional la c.i.m. care sa cuprinda o clauza de neconcurenta.
freeelis a scris:

Potrivit principiului libertatii de vointa contractuale, partile pot incheia un act aditional la c.i.m. care sa cuprinda o clauza de neconcurenta.

si la noi in tara nu se aplica si principiul libertatii la munca care este prevazut in drepturile omului? nu e cumva o ingradire a dreptului meu de a-mi exercita profesia? ce am face daca ar fi cate un patron d-asta in fiecare sector al bucurestiului? nu am mai putea lucra in bucuresti??