Buna seara!
As dori o sugestie referitoare la atitudinea pe care trebuie sa o adopte un secretar UAT cu privire la semnarea unor contracte de prestari servicii pt serviciile atribuite prin achizitii directe (sub 15.ooo euro) in situatia in care consiliul local (organul deliberativ) si-a exprimat in repetare randuri opinia cu privire la necesitatea atribuirii si a acestor lucrari sub 15 mii euro, prin licitatie si nu prin atribuire directa pentru a se evita intentia unui ordonator principal de credite, de ex. un primar (organ executiv) de a acorda aceste lucrari direct, repetat, aceasta practica fiind considerata paguboasa pentru bugetul local. Ordonatorul de credite impune secretarului UAT sa semneze astfel de contracte cu toate ca in institutie exista si un consilier juridic care a mai semnat astfel de contracte insa primarul insista ca secretarul UAT sa semneze aceste contracte. Poate fi folosit ca argument de catre un secretar faptul ca acesta va semna astfel de contracte numai dupa aducerea lor la cunostinta consiliului local (conform dorintei lor)? De fapt aceste contracte nu sunt decat niste capcane pe care un primar (nesigur si manipulabil) doreste sa le intinda unui secretar "incomod" pentru el si mai ales pt cei care-l influenteaza( de ex. un contabil "dezinteresat" ? Pana la urma , nu este consilierul juridic acela care semneaza contracte ? Va multumesc !
Consilier primar
danaen
2 ani vechime pe postul de consilier primar - facultate - Administratie publica terminata - constituie vechimea minima necesara in specialitatea studiilor ... (vezi toată discuția)