avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 515 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie alimentara dupa 18 ani
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie alimentara dupa 18 ani

Ce se intimpla cu pensia alimentara dupa ce implinesti 18 ani ? Mentionez ca parintii mei sunt divortati iar prin hotarire judecatoreasca tatal meu era obligat sa plateasca pensie alimentara pina la 18 ani. Acum am 19 ani sunt elev in clasa a 12 locuiesc de 2 ani la matusa mea iar eu nu mai primesc nici un fel de pensie alimentara sau nici un fel de venit de la niciunul dintre parinti , cum trebuie sa procedez?
Cel mai recent răspuns: andrusca16 , utilizator 10:56, 26 Martie 2014
Buna ziua,
Va trebui sa va adresati instantelor de judecata (judecatoria pe raza careia locuiti) cu cerere de chemare in judecata a ambilor parinti pentru a va da acea pensie de intretinere.
Aveti dreptul la ea pana la 26 de ani daca sunteti in continuare elev sau student, sau pana la terminarea studiilor.
Incercati inainte sa discutati si omeneste cu parintii dumneavoastra. Sangele nu s-a facut, nu se face, si nu se va face apa!
av. Gabriel Klein Kiritescu
As vrea sa stiu daca toate aceste demersuri costa, deoarece eu nu am nici un venit si sa stiti ca am incercat sa discut cat se poate de omeneste dar nu am avut nici un rezultat.

Buna ziua,
Discutia cu parintii nu costa.
Cererea in instanta este scutita de taxa de timbru.
av. Gabriel Klein Kiritescu
Ambii parinti va datoreaza intretinere cat sunteti la scoala si nu va puteti intretine prin munca, daca de bunavoie nu inteleg sa contribuie si isi imagineaza ca e de datoria matusii sa va creasca, adresati-va instantei.
Cererea o depuneti la judecatoria pe raza careia va aflati domiciliul, va fi insotita de copie dupa buletin, adeverinta de la scoala.