cu o luna inainte de expirarea perioadei contractuale orange am solicitat serviciul clienti pentru a inchide abonamentul orange incepind cu 22 iulie 2013 dar am fost contactat de catre operatoare de la orange care mi-a propus prelungirea pe 24 luni cu reducere 50% a abonamentului pe 1 an de zile . Dupa doua ore m-am dus la orange shop sa semnez actul aditional cum mi-a spus oeratoarea la telefon dar am gasit anexa si acolo era scris doar reducerea pe 6 luni a abonamentului lunar si nu pe 1 an desi prelungirea era pe doi ani. nu am semnat anexa si am revenit la telefon unde mi s-a spus ca voi fi contactat in termen de 5 zile . Mentionez ca am fost informat ca discutia telefonica a fost inregistrata asa a zis si eu am repetat de trei ori conditiile prelungirii si operatoarea si pe hartie apare altceva. Cum se poate actiona sa nu se mai produca erori ciudate? trebuie sesizt ANPC , facuta reclamatie in scris ? Are inregistrarea o valoare juridica atita timp cat o face operatorul sau numai actul anexa contract?