Am rugamintea sa ma ajutati in clarificarea urmatorului aspect: Anul tecut mama a intocmit un contract de vanzare-cumparare pe numele meu (fata dansei). Casa este cumparata de la ROM-VIAL, terenul este inchiriat. Am mers la ROM-VIAL pentru schimbarea contractului de inchiriere-curte. S-a schimbat contractul pe numele meu, insa am sesizat cateva greseli in contract si anume, pe prima pagina numele meu a fost scris corect, pe celelalte file s-a gresit o litera, iar la suprafata de teren in loc sa treca suprafata "in exclusivitate", a trecut suprafata in casuta alaturata "in folosinta comuna", eu fiind unica proprietara.
Dupa 7 zile m-am prezentat la functionara care a intocmit eronat contractul. Exemplarul meu a fost corectat pe loc, semnat si stampilat, insa exemplarul din arhiva lor a refuzat sa il modifice atunci pe motiv ca este in arhiva si il modifica in alta zi.
Am depus a doua zi cerere scrisa prin posta cu confirmare de primire, in care am mentionat cele de mai sus si am rugat conducerea sa dispuna corectarea erorilor din exemplarul ramas in arhiva dansilor, depunand si copie dupa contractul meu modificat, insa nu am primit nici un raspuns desi au trecut cateva luni.
Pot sa am probleme in timp?, sa omita sa corecteze examplarul lor?, cum pot rezolva aceasta problema?, ce ma sfatuiti sa fac?. Multumesc frumos!.