Unei firme care a intrat in proces de dizolvare ii va expira in curand sediul. Firma la care facem referire a ramas cu un singur angajat, respectiv contabilul, ceilalti fiind disponibilizati lunile trecute. In urma atentionarii conducerii prin email in legatura cu expirarea contractului de inchiriere sediu, nu s-a primit vreun raspuns, se pare ca se sugereaza tacit ca munca sa se desfasoare in continuare la locuinta contabilului care este angajat si nu PFA. Va rugam sa ajutati cu raspunsuri la intrebarile:
1. Poate fi contabilul in culpa daca refuza sa lucreze de la locuinta sa si evident sa transporte acasa bibliorafturile cu documente si activele ramase dupa vanzare (un computer si o imprimanta)?
2. Cum procedeaza si in cazul in care nu reuseste sa obtina semnatura pe decizia de incetare a contractului de munca cu art 65. alin (1) pe care este nevoit in cazul de fata sa si-o faca singur?
Daca pleaca din firma cu demisie, ce se intampla daca nu obtine semnatura pe decizia de incetare potrivit art 70. alin (1)?
Intrebare
adimar52
Daca nu mai am locuinta in tara iar buletinul este expirat,singurele documente valabile care le am sunt pasaportul si cartea de rezidenta permanenta in ... (vezi toată discuția)