avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 600 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Pot exercita profesia de psiholog avand un diagnostic ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Pot exercita profesia de psiholog avand un diagnostic psihiatric?

Buna ziua!
Lucrez la un liceu, la cabinetul de asistenta psihopedagogica al scolii, in functia de profesor-consilier (psiholog scolar, mai exact). La controlul medical anual, facut de Medicina Muncii, am fost intrebata daca nu vreau sa trec la o categorie de varsta mai mica (elevi cls I_IV), eventual, pe alta catedra, nu cea de psiholog. Asta deoarece, in urma cu doi ani am fost diagnosticata cu tulburare afectiva bipolara (manie si depresei, mai pe scurt). Am cautat legea conform careia eu nu am dreptul sa lucrez ca psiholog scolar, pe nivel liceal, insa nu am gasit nimic de genul acesta. Lista de boli incompatibile cu functia didactica gasita de mine, e de prin 2005 si ma gandesc ca nu mai este actuala... Mentionez ca in prezent sunt stabila, functionala, boala e in remisie. Ma puteti ajuta, va rog, cu cateva informatii? Va multumesc!
Ultima modificare: Duminică, 20 Octombrie 2013
alla30, utilizator

Alte discuții în legătură

Am terminat facultatea de stiinte juridice si administrative ... sacuiuelena sacuiuelena Am terminat Facultatea de stiinte juridice si administrative de 3 ani si as vrea sa stiu daca pot preda vreo materie la gimnaziu si daca e obligatoriu pentru ... (vezi toată discuția)
Avizul medicului de la medicina muncii ContSters220240 ContSters220240 Pentru cadrele didactice, care lucreaza in invatamant - unde este stipulata [b]legea[/b], in care se prevede ca angajatul este obligat sa se prezinte la ... (vezi toată discuția)