avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 382 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Sediu social PFA activitate medicala
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Sediu social PFA activitate medicala

Sunt medic, PFA si colaborez cu un centru medical, unde imi desfasor activitatea de profil. De la infiintarea PFA pe certificatul fiscal figurez cu sediul social la adresa acestui centru medical. Inteleg ca sediul social este locul in care pot desfasura activitate de birou, de studiu, evidenta actelor, locul de primire a corespondentei samd. Aceste activitati nu pot avea loc in clinica, unde se desfasoara strict activitatea medicala. In plus , daca de maine inchei colaborarea cu institutia respectiva, nu trebuie modificat oricum sediul social?
De 3 luni mi-am schimbat domiciliul, va trebui sa transfer dosarul fiscal din sector 1 in sector 6 (adresa noului domiciliu). As putea solicita rectificarea certificatului fiscal si stabilirea sediului social la noua adresa de domiciliu?
Care sunt pasii de urmat daca acest lucru este posibil?

Multumesc anticipat,
Cel mai recent răspuns: ContSters305424 , utilizator 14:13, 25 Noiembrie 2013
In primul rand dumneavoastra/ca si profesionit, nu functionati ca si PFA ci ca PFI.
Se pot face schimbarile de care amintiti prin declararea si inregistrarea noului act privind sediul social, la ANAF in sector 6, se va emite un nou CIF.
Prestarea serviciilor se face in afara sediului social, la sediu se tin doar actele firmei si se pot desfasura de regura activitati proprii de birou.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Lamurire pfa sau pfi? pfeista pfeista rog a fi corectata sau aprobata dupa urmatoarea postare lucru care sa duca la ajutor. Sunt as med generalist meserie liberala adica PFI,obtinut desi la ... (vezi toată discuția)