avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1233 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Contract cosmote
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Contract cosmote

Buna seara! Pe data de 15 decembrie 2013 , am incheiat un contract cu cosmote (prin posta ) , prin intermediul Romtelecom avand calitatea de agent vanzari . Am semnat pentru activarea a doua abonamente Business in valoare de 70 de euro +tva . Cu toate ca in contract se stipuleaza ca in termen de 3 zile de la semnarea prezentului contract cosmote se obliga sa trimita simurile aferente si echipamentele. Pana in prezent nu am primit nimic, in schimb am primit factura pentru luna decembrie , periada facturare 21-24 decembrie ( 3 zile ) in valoare de 70 de euro +tva ( valoarea lunara a abonamentelor). Am sunat la cosmote si mi-au spus ca nu este treaba lor ca nu am putut folosi serviciile si ca trebuie sa platesc factura, care este scadenta pe data de 08.01. Altfel risc sa fiu restantier si sa platesc penalitati de 0,5% pe ziua de intarziere.

Ce pot face impotriva acestor abuzuri?
Cel mai recent răspuns: Silviuvox , utilizator 20:55, 5 Ianuarie 2014
Silviuvox a scris:

Cu toate ca in contract se stipuleaza ca in termen de 3 zile de la semnarea prezentului contract cosmote se obliga sa trimita simurile aferente si echipamentele. Pana in prezent nu am primit nimic, in schimb am primit factura pentru . . .

Am sunat la cosmote si mi-au spus ca nu este treaba lor ca nu am putut folosi serviciile si ca trebuie sa platesc factura,




1) ce sanctiuni prevede acel contract pentru parti/partea vinovată ?
2) contestati de îndată factura (o formulati în dublu exemplar, o depuneti la Registratura lor sau, postal prin recomandată cu Confirmare de primire-opriți un exemplar), calificând-o ca : netemeinică, nelegală, abuzivă . . . si invocati clauzele obligatorii contractuale ;
3) formulati în dublu exemplar o Reclamatie catre Comisariatul Judetean pt. Protectia Consumatorilor/Ag. Naț. pt. Protecția Consumatorilor Buc. pt. cei din Bucuresti: anexati un exemplar în copie contract+Factura primită ;
4) toti destinatarii au obligatia legală de a vă solutiona Petitia în interiorul a 30 de zile de la primire, exclus ziua primirii de la calcul, bază : OG nr.27/2002.

Societatea e . . . în asemenea fapte.Mai multe făcături specifice ale societatii le găsiți pe net.Vă doresc reusita deplina! O seara placuta!
Contractul este intre 2 societati comerciale. Nu cred ca Comiariatul de protectie a consumatorului poate rezolva acest caz. Multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Despre somatii de plata si balbaiala dintre companii pe care eu trebhuie sa o platesc sorint sorint Buna ziua. Vreau sa va felicit pentru ceea ce faceti. Urmaresc cu interes evolutia siteului Dumneavoastra si munca voluntara pe care o depuneti pentru ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract companie de telefonie tm06cristi tm06cristi A intrat in vigoare legea privind renuntarea la un post fix de telefonie daca nu mai doresc sa mai fiu la ei? Anul trecut in iunie am primit telefon ca ... (vezi toată discuția)
Orange si angajatii wasd123 wasd123 In luna decembrie, am dorit schimbarea abonamentului meu Orange in valoare de 23 euro, cu unul de 20...mi s-a spus ca se poate, dar sa revin la sfarsitul ... (vezi toată discuția)