avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 545 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Demisie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Demisie

Lucrez ca gestionar la o firma de distributie . Am gasit un alt job la care ar trebui sa incep activitatea inainte ca perioada de preaviz sa se termine. Actualul angajator nu vrea sa ma lase sa plec. Pot sa fac ceva? Care ar fi urmarile nerespectari preavizului.
Ultima modificare: Vineri, 10 Ianuarie 2014
alexandruz, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:49, 22 Februarie 2014
1, Puteti sa va depuneti demisia si sa nu respectati termenul de preaviz prevazut in c.i.m.

2. . Absenţa nemotivată de la locul de muncă a salariatului aflat în perioada de preaviz atrage posibilitatea sancţionării disciplinare a acestuia.
Pe durata preavizului angajatorul poate dispune sancţionarea disciplinară a salariatului, inclusiv concedierea disciplinară, având în vedere că, în conformitate cu dispoziţiile art. 81 alin. (5) din Codul muncii, contractul individual de muncă continuă să îşi producă toate efectele.

dati- va demisia!
Angajatorul nu va poate interzice sa plecati dar avand calitatea de gestionar nu puteti pleca pana nu procedati la predarea gestiunii.
Puteti "negocia" cu angajatorul sa va dea drumul dupa predarea gestiunii.
Nu exista niciun text de lege care sa-i interzica sa-si dea demisia sau sa solicite incetarea raportului de munca chiar daca este gestionar.
Am spus-o doar in ideea ca poate asa il convinge pe angajator sa il lase sa plece inainte de sfarsitul preavizului adica un fel de "combinatie" de "preaviz" cu "intelegerea partilor".:)

Alte discuții în legătură

Demisie pirvuralucam pirvuralucam Buna ziua, sunt angajata la o firma, vreau sa demisionez, mi-am gasit in alte parte un post mult mai bun, am depus cererea de demisie, in contractul de ... (vezi toată discuția)