avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 492 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
O grila de actualitate

Procurorul participa in procedura de camera preliminara :
a. La termenul cand judecatorul de camera preliminara verifica legalitatea si temeinicia masura arestului la domiciliu dispusa fata de inculpat ;
b. La termenul cand judecatorul de camera preliminara analizeaza cererile si exceptiile invocate de inculpat;
c. La solutionarea contestatiei impotriva incheierii prin care judecatorul de camera preliminara dispune restituirea cauzei la parchet.
Ultima modificare: Miercuri, 8 Aprilie 2015
imperatrix_mundi, utilizator
imperatrix_mundi a scris:

O grila de actualitate

Procurorul participa in procedura de camera preliminara :
a. La termenul cand judecatorul de camera preliminara verifica legalitatea si temeinicia masura arestului la domiciliu dispusa fata de inculpat ;
b. La termenul cand judecatorul de camera preliminara analizeaza cererile si exceptiile invocate de inculpat;
c. La solutionarea contestatiei impotriva incheierii prin care judecatorul de camera preliminara dispune restituirea cauzei la parchet.