avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 384 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... despre somaj
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

despre somaj

Buna ziua. Am o intrebare: Lucrez de 2 ani si in acelasi timp sunt si student. Acuma s-au facut restructurari la locul de munca si trebuie sa mergem pe somaj. Daca sunt student primesc somaj sau nu?
Cel mai recent răspuns: pakos , utilizator 21:42, 27 Aprilie 2009
Daca sunteti student nu beneficiati de indemnizatia de somaj.
Cei care urmeaza o forma de invatamant in momentul concedierii nu primesc indemnizatie de somaj.
freeelis a scris:

Daca sunteti student nu beneficiati de indemnizatia de somaj.

Si daca sunt la invatamant la distanta???
Legea nu face distinctie intre invatamant la zi sau la ID ori la FR .. prin urmare, chiar daca sunteti la ID nu beneficiati de indemnizatia de somaj.
S-a mai discutat pe forum despre aceasta tema si aceasat reglementare s-a schimbat in urma atacarii art. 44 lit m, a se vedea decizia curtii constitutionale nr.217 din 2003 gasibila la [ link extern ]

cititi si comentariile pe acesta tema de la discutia anterioara:
www.avocatnet.ro/content/for...
Colega noastra pakos a sustinut acolo acest lucru si a demonstrat ca are dreptate.

Ca urmare puteti solicita si aveti dreptul sa primiti indemnizatie ca somer provenit din munca, indiferent de faptul ca sunteti student in orice forma de invatamant.
Ultima modificare: Luni, 27 Aprilie 2009
Gratiela Ratiu, Consultant resurse umane

Alte discuții în legătură

Student, in somaj? ramiha ramiha Iata situatia fratelul meu: Este student la o facultate particulara. A lucrat timp de 1 an, iar acum 2 saptamani si-a incheiat contractul individual de ... (vezi toată discuția)