avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 658 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... recuperarea orelor on-call
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

recuperarea orelor on-call

Buna ziua va rog sa ma ajutati cu un raspuns in ceea ce priveste urmatoarea situatie :
lucrez ca si cadru medical intr-o institutie privata de sevicii medicale(spital) cu un program in ture de 12/24 ( in cm individual scrie 8 ore/zi inegal zi cu noapte 40 ore /saptamana). OK. in unele week-end-uri suntem anuntati verbal ca nu ne prezentam la job datorita lipsei de pacienti insa ramanen on -call - adica in alerta, cu obligativitatea de a ne prezenta in cel mai scurt timp cu putinta in caz de solicitare si reactivare a activitatii la locul de munca ; noi suntem platiti indiferent ca activam sau suntem on call, insa in cazul in care on-call inseamna nechemarea noastra la job suntem obligati de catre institutie sa srecuperam orele on-call "nelucrate" , recuperari care vin peste urmatoarea luna plina poate ( fara on call) si depasind cu mult 160 de ore/luna Bun, intrebarea mea este urmatoarea : este legal sa ne oblige la recuperari atata timp cat nu au facut nici un act aditional la CM, atata timp cat nu anunta oficial prin mail sau hartie scrisa acesta situatie , atata timp cat suntem in alerta si nu parasim Bucurestiul in caz ca suntem solicitati, atata timp cat suntem anuntati de pe o zi pe alta si nu tine de noi cadrele medicale aceasta situatie e lipsei pacientului .Ma intereseaza in mod expres o lege legata de acesta situatie a recuperatilor orelor numite on-call pentru care nu exista document oficial in firma
Multumesc
Carmen D

Alte discuții în legătură

Recuperarea orelor on-call carmendugan carmendugan Buna ziua va rog sa ma ajutati cu un raspuns in ceea ce priveste urmatoarea situatie : lucrez ca si cadru medical intr-o institutie privata de sevicii ... (vezi toată discuția)