Buna ziua,
Sunt in urmatoarea situatie:
In 13.04.2103 am achizitionat un laptop. In luna 07.2013 s-a ars placa de baza si a fost inlocuita in garantie. In data de 30.04.2015 s-a intamplat exact acelasi lucru, garantia laptopului expirand in data de 10.03.2015.
Intrebarile mele sunt:
Placa de baza inlocuita nu era normal sa aiba si ea garantie de 2 ani de zile, mai ales ca totul s-a facut la service autorizat?
Service-ul ofera garantie pentru reparatii doar 3 luni de zile. Mi se pare extrem de putin, mai ales ca, laptopul, suferind exact acelasi defect (major) in mai putin de 2 ani de zile, poate avea un viciu care conduce la arderea placii de baza.
Pot solicita, conform legii, extinderea garantiei pentru reparatie, implicit efectuarea celei de-a 2-a reparatii pe garantie?
Reparatii laptop
LEELOO75
Buna ziua,
Problema mea este urmatoarea:
In data de 14.12.2011 am dus un laptop la reparat ( nu mai are garantie), cei de la service au spus ca nu are nimic ... (vezi toată discuția)
Garantie refuzata
midal
Am un laptop cumparat in 30 sept 2005, cu o garantie de 2 ani , plus o extindere de 10 zile a acesteia datorata unor reparatii.
Displayul acestuia s-a ... (vezi toată discuția)