In Braila.
Astazi am mers si am depus acetel necesare in trei locatii: CJ, Primarie si DGASPC.
Uimirea mea a fost si mai mare cand mi s-a spus ca nu au luat cunostinta de HG 904 / 2014. Este oare posibil?
Mai jos redau continutul cererii. Sper sa se finalizeze pozitiv.
Catre,
……………………………………………………………………………,
Subsemnatul/subsemnata ………………..…..……….………… domiciliat(a) în localitatea ………………….………, str. ……………………………., nr. …….., bl…….., sc. ….., ap….….., jud. ………………..……, in calitate de parinte a minorului …………….. …….……………., diagnosticat cu ………………………………………………………………………………………., vă solicit analizarea situaţiei acestuia şi întocmirea actelor necesare pentru a putea beneficia de alocaţia zilnică de hrană pentru întreaga perioadă a anului şcolar in curs, precum si contravaloarea “rechizitelor scolare, a cazarmamentului, a îmbrăcămintei si a încăltămintei” potrivit legislatiei in vigoare.
Minorul ……………………………………………………..…. este înscris in clasa ……. de la Şcoala …………….…………...……. si este elev cu CES scolarizat in invatamant …………………………………….. grupa de varsta ………..… ani.
Cuantumul alocatiei zilnice de hrana este de …………… lei / zi, iar valoarea drepturilor pentru rechizitele scolare, a cazarmamentului, a îmbrăcămintei si a încăltămintei este de ……… lei/an, conform Anexei de la Hotărârea nr. 904/2014, publicata in M.O. 763/2014.
Potrivit ORDIN Nr. 5574 din 7 octombrie 2011, cap. V, art. 26 (1): Copiii/Elevii/Tinerii cu CES, integrati în unitătile de învătământ de masă, beneficiază de asistentă socială constând în asigurarea alocatiei zilnice de hrană, a rechizitelor scolare, a cazarmamentului, a îmbrăcămintei si a încăltămintei în cuantum egal cu cel asigurat copiilor aflati în sistemul de protectie a copilului, precum si de găzduire gratuită în internatele sau centrele de asistare pentru copiii cu CES din cadrul directiilor generale judetene/a municipiului Bucuresti de asistentă socială si protectia copilului.
(2) Drepturile prevăzute la alin. (1) vor fi asigurate din bugetele locale ale unitătilor administrativ-teritoriale de care apartin unitătile de învătământ la care sunt înscrisi copiii/elevii.
La prezenta cerere ataşez :
- copie dupa orientare scolara, care atesta ca este copil/elev cu CES;
- copie după diagnostic de la medicul specialist;
- copie după raportul psihologic;
- adeverinţă de la unitatea de învăţământ frecventată de copil;
- copiile actelor de identitate ale copilului şi părinţilor.
De asemenea solicit ca raspunsul acestei cereri sa il primesc in scris in termenul legal.
În speranţa unei rezolvări pozitive a cererii mele, vă mulţumesc anticipat.
Data Semnatura
............................... ......................................