avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 579 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Accident auto in intersectie
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Accident auto in intersectie

Am avut un accident din care a rezultat avarierea unu autovehicul,al meu nu are nimic.
Am intrat în intersecție dar din cauza circulației am dat înapoi și atunci când am dat în mașalier l-am lovi în portiera din spate cu cârligul de remorcare. Domnul a virat de doua ori la stânga și la al doilea viraj a intrat prin spatele meu la o distanta de maxim 20 cm.Eu sunt începător.La politie i-a ascultat doar varianta domnului m-a întrebat dacă am dat înapoi fără sa pot sa spun altceva a zis ca a fost vina mea ,a zis ca îmi ia permisu dacă nu ma înțeleg cu domnul pe cale amiabila.I-am dat asigurare dar nu înțeleg de ce a fost doar vina mea
[ link extern ]
[ link extern ]
Asta e locația. Accidentul a avut loc pe strada locotenent sion eu încercam sa intru pe strada 12 a,el a intrat de pe 12 a și apoi în spatele meu pentru a intra în spălătorie aflata pe colt.
Ultima modificare: Marți, 16 Iunie 2015
Admin, administrator
Cel care efectueaza manevre de mers inapoi trebuie sa se asigure ca nu pune in pericol pe nimeni. Daca mergi inapoi si comiti un accident esti singurul vinovat indiferent de circumstantele atenuante. In plus, in intersectii nu ai voie sa mergi inapoi.
Dar dacă eu rămânem pe prima banda încercând sa intru pe a doua banda și se producea un accident nu eram tot eu vinovat pentru neacordarea priorității.Eu consider ca am acordat prioritate pentru cei 20 de cm de dat înapoi .Articolul 5 sub punctele 1,4,9,Articolul 31,Articolul 51 din codul rutier sunt în favoarea mea. În intersecția nedirijata se pierde prioritate atunci când efectuezi viraj la stânga,domnul a și oprit în spatele meu și aștepta sa iasă un vehicul din spălătorie.
Ultima modificare: Miercuri, 17 Iunie 2015