avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 267 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Tulburare de posesie?
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Tulburare de posesie?

Buna ziua!
Sunt medic de familie in rural si vecinul cladirii dispensarului unde imi desfasor activitatea a ocupat abuziv acum 5 ani 300 mp din terenul ce apartinea curtii dispensarului, teren pe care l-a ingradit si il detine in mod ilegal si in prezent (el are act de proprietate pe 615 mp teren si are imprejmuit cu gard 915 mp) .
Terenul respectiv este de fapt si de drept proprietatea Consiliului Local dar adevarata "parte vatamata" este dispensarul medical.
Va rog frumos sa imi spuneti care sunt pasii de parcurs pentru ca acest teren sa-i fie luat detinatorului ilegal si redat Consiliului Local, respectiv dispensarului medical.
Va multumesc anticipat pt. amabilitate si astept un raspuns cit mai curind pt. a sti ce am de facut in continuare.
Cu stima, dr.Gina Vornicu X-(
Cel mai recent răspuns: Adalbert Gabriel Gazdovici , Avocat 17:55, 16 Septembrie 2009
Problema se poate rezolva printr-o actiune in revendicare facuta de catre proprietarul de drept al terenului.
"Actoris est probare"-"Este datoria avocatului sa prezinte dovezile"

Reprezentantii legali ai primariei,astfel cum a invederat si d-na consilier,trebuie sa promoveze o actiune civila in revendicare.
Faceti demersurile necesare la primarul localitatii pentru a da dispozitie juristilor sa formuleze o astfel de actiune.
Buna ziua!
Am aflat recent ca vecinul are trecut in actul de vinzare-cumparare de la Consiliul Local suprafata de 615 mp dar schita anexa facuta de un functionar al primariei (nu de topometrist autorizat si fara inregistrare cadastrala) care este doar semnata si stampilata de primar reprezinta suprafata intreaga pe care o are ingradita acum vecinul (adica terenul lui 615mp + terenul luat din curtea dispensarului285 mp)???!!!!