avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 286 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Licitatii publice deschise
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Licitatii publice deschise

1.Sunt medic veterinar prmotia 2012, actualmente student doctorand anul IV. Am infiintat o societate de tip SRL inregistrata la Registrul Comertului in iunie 2014 ca unic actionar si cu activitate principala :activitati veterinare, . Am participat la licitatia unei concesionari de circumscriptii sanitar veterinare considerand ca am forma de organizare cf.Legii 160;art.28(1) pct.b), societate comerciala (drept pentru care am depus in oferta toate documentele solicitate de caietul de sarcini in numele acestei societati) Am inregistrat si un cabinet veterinar in registrul unic la data de mai 2015 (cu doua luni inainte de licitatie), acest lucru cerandu-se in caietul de sarcini. Sunt inscris in Colegiul Medicilor din iunie 2014 si am certificat de libera practica . La stabilirea punctajului pentru experienta profesionala nu mi se recunoaste calculul vechimii societatii cu data inregistrarii in Registrul comertului (certificat de inregistrare) si sunt contestat de un alt ofertant ca vechimea dupa care se va calcula punctajul sa fie cel in care a fost inregistrat cabinetul veterinar in Registrul unic al cabinetelor veterinare.. In caietul de sarcini este inscris ca si criteriu de evaluare:" experiaenta profesionala a SC/PF" fara sa specifice in mod expres si vechimea cabinetului veterinar. Dupa care inregistrare este corect sa-mi fie calculata experienta profesionala? ( se acorda 10 puncte pentru cei cu vechime mai mare de 24 luni si conf.unei formule de calcul se stabieste punctajul pentru cei cu vechime mai mica de acest barem.

Alte discuții în legătură